A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Jumaat, 8 Januari 2010

Stress

8th January 2010

Hari ke-8 tahun baru, awal2 pagi aku dah mengamuk pasal my hubby buat hal semlm x balik rumah.. aku cukup stress dgn segala permasalahan yang berlaku.
Pagi2 lagi aku dah temper... hot temper sampai aku rasa nak ganyang2 muka perempuan sundal tak sedar diri tu... dari semlm aku tak dapat tido memikirkan macam mana nak selesaikan masalah nie... dah sakit kepala aku nie.. apa tidaknya... cukup sudah aku bersabar.. tapi kali ini tidak... biar meletup semua agar tak tertangguh lagi..
Aku tak boleh biarkan mereka memijak kepala aku lagi.. kali nie apa nak jadi.. jadi la... buat pertama kalinya aku menampar hubby aku sbb terlampau geram... janji bermacam janji tapi tidak pernah ditunaikan... ptg nie aku nak jawapan yg pasti daripada dia... aku lambat tadi pergi kerja kerana aku nak mengamuk tadi... nak jawapan siapa yg dia pilih antara kami berdua... tapi katanya.. dgn keadaan dia kagutan skrg... dia tak mampu untuk berfikiran waras dan memberi jawapan... tak per.. aku tunggu petang nie... tgk keadaan seterusnya..
Sekiranya ptg nanti jawapan tdk memihak pada aku.. aku redha.. biar saja aku hidup dgn anak2 aku tanpa suami yg mmg aku sgt sayangi tapi apakan daya sekiranya takdir ini ditentukan terhadap aku...

Tiada ulasan: