A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Khamis, 21 Januari 2010

Re-Think last nite!!

21st January 2010

Semalaman aku berfikir.. adakah perlu aku divorce or not!! bila fikir kenangan dulu2 mcm mana dia layan aku.. mcm malas nak tempuh semua tu kembali tapi kalau fikirkan anak2 entah dia bole berubah atau tidak.... pening2.... bingung2....

kalau nak fikirkan sgt perangai dia.. dia takkan berubah... tapi kesian pd anak2... yg tidak tahu menahu hal2 kehidupan ini.... ini yg buat aku lemah semangat melihat wajah anak2 aku... sedih hati aku bila mendengar kata2 anak yg tua tu... dia rindu babah.... mau babahnya pulang ke rumah.. tapi apa kan daya aku.. dia tidak mengerti apa2 mengenai masalah kami berdua.... bila melihat mereka tidur semalam.. jiwa aku makin sedih.... sedih melihat anak2 aku membesar tanpa seorang ayah... ini kan lagi anak yg bakal lahir... lagi aku sedih pasal.. lahir2 sahaja dia.. dia tidak kenal sapa ayah dia.... apa perlu aku lakukan.... untuk menyenangkan hati anak aku tapi tidak membuatkan aku sengsara sekiranya aku menerima kembali suami ku...

kalau menerima dia kembali demi anak2 aku.. tak mungkin aku bole semesra dulu dgn dia... melihat wajah dia... seakan aku melihat perbuatannya bersama perempuan tak bermaruah itu... aku dpt bayangkan apa yg mereka lakukan.... pedih hati aku memikirkan itu...

apa yg dpt aku lakukan.. cuma teruskan urusan mahkahmah.. dan tunggu apa kata hakim... dan aku redha segalanya apa yg Allah SWT aturkan dan suratkan perjalananan hidup aku....

Tabahkan hati.... kuatkan semangat.....

Tiada ulasan: