A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Isnin, 11 Julai 2011

Hidup aku di Labuan!! (Part II)


Dear Blog,

Kesinambungan cerita aku minggu lepas.... hehehhehehe.... aku pikir sat kat mana aku nak mulakan.... Oh ya! last yg aku citer aku dan hubby sewa BILIK RM600 sebulan tu kan.... tang sana la aku last citer.... mmg OMG... OMG.... but nak buat mcm mana... duduk di Labuan... sewa rumah amat2 la mahal dan tinggi.... nak dapatkan murah... kena sendiri pandai cari la... nampak gayanyer... x der jln lain... kami terpaksa juga menyewa kat situ.. dgn menutup mata membayar Bilik RM600... (nasib bukan aku yg keluarkan duit tu... x ler rasa terkezut)

Pejam celik - pejam celik.... hampir sebulan lebih gak aku kat Labuan nie... dan aku merindui anak2 yg aku tinggalkan dgn parents aku... mcmana keadaan mereka... setiap hari aku menelefon untuk melepaskan rindu yg sangat sehingga x terkata... tapi masih tidak dpt membendung kerinduan aku... setakat mendengar suara ja.. tidak dapat memeluk.. mencium... bermain.... segala-galanya...






Mereka segala-galanya bagi aku.... nuttin words can describe how much i love and miss them so much....

Tiada ulasan: