A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Jumaat, 9 Disember 2011

Menu aku!!!

Dear Blog... & Assalammualaikum..

Lama gak x update blog aku.... Kali nie aku nak kongsi bersama menu2 yg aku makan tetiba... teringat... :P



Kon Lau Mee dengan Sup Ikan


Mee Laksa ala Chinese Style


Kuih Cincin


Kelapa Bakar


Lokan Bakar


Kueh Teow Seafood


Nescafe Tarik Ping


Tosai


Laksa ala Sabah Style


Lemon Tea Ping

Ini la menu yg terkini yg aku makan.... yg best kat Sabah nie.. even masuk kedai cina... x rasa tergugat sbb mostly tukang masaknya ada melayu dan mmg mereka x 'serve pork' pun... mmg truly 1 MALAYSIA la kat SABAH nie... proud to be SABAHAN beb...

So.... nanti saya update lagi utk menu2 terkini...

ADIOS... salamzzz....

3 ulasan:

arjunasetia berkata...

wah..sedaplah menu-menu ni semua, bikin lapar nih

nashaixora berkata...

uishh... awal lagi yer komen.... alalala.. mmg la lapar pun.....

Unknown berkata...

pilihan menu yang menggoda selera makanku... :)