A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Selasa, 22 Mei 2012

Kamera Kutu!!

Dear Blog,



Mesti konpius dgn tema aku hari nie kan..... KAMERA KUTU!!! bukannya kamera nie ada kutu pun.. cuma aku mendapatkan kamera nie dr aktiviti yakni pembelian secara KUTU dimana terdapat beberapa org pemain a.k.a pembeli didalam satu kumpulan. Setiap bulan semua pemain akan membayar utk apa2 item yg dijual dan setiap pemain hendaklah mengikut giliran utk mendapatkan item/brg yg dijual... lebih kurang mcm kita CCM a.k.a bayar ansuran kat kedai cuma proses nie sesama menolong kengkawan/sedara/rakan baru yg kurang mampu atau kurang cash nak beli. 

Alhamdulillah.... setakat nie dah 2 item aku beli dr aktiviti kutu nie... dpt la beli brg2 yg di idamkan... barang pertama yg aku beli ialah E-pad Android...


Best la... dulu tgk org jer skrg aku pun dah ada... mmg lah lambat dpt.. tapi berbaloi menanti dan menunggu.... :D

Next item nak beli laptop pula or kamera dslr... INSYA ALLAH.... kalau nak harap bayar ansuran dgn bunga yg tinggi.. baik x payah.... dgn nama lak blacklist lagi ler x dpt nak bayar ansuran.... apa2 pun thanks pd MAK KUTU aku.... heheheh.... JUMBO SALE sbb perkenalkan aku method nie utk dptkan barang.... TERIMA KASIH....

4 ulasan:

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

waa bestnya, untung main kutu ni, ibarat menyimpan jugak =)

nashaixora berkata...

mmg best dear.... lepas nie nak jlnkan misi nak dptkan LAPTOP atau DSLR.. hhehehe.... meh la join... FB.. JUMBO SALE

makweatan berkata...

Dah bukak ke kutu DSLR?

nashaixora berkata...

dear.. bukan sya yg buat.. sya pun ikut org jer