A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Jumaat, 22 Januari 2010

RINDU!!!

22nd January 2010

Ptg kemarin hubby aku telefon semata-mata menanyakan adakah aku rindu padanya..... tah kenapa dia bertanya sedemikian.. adakah sekadar nak tunjuk dia sayang atau sengaja mempermainkan perasaan aku... memulanya aku jawab tak rindu.. buat apa merindu org yg telah di rampas dr aku... yg mempunyai skandal dgn perempuan lain.. namun demikian dia tidak puas hati... dia memaksa aku bersumpah atas nama Allah sekiranya betul2 aku tidak merinduinya... mana la aku berani nak bersumpah dgn nama Allah.. jadi aku cuba mengelak... cuma menyebut sumpah tidak rindukan dia... dan cuba menukar topik lain.. tapi dia berkeras menanyakan soalan.. aku tanya dia semula.. kenapa perlu persoalan sedemikian aku jawab... katanya.. dia rindukan aku sgt... BENARKAH itu??? benarkah dia merindui aku atau sekadar menyenangkan hati aku... aku cuma jawab.. anak2 rindukan dia... tapi dia cakap... mama budak tak rindu ka.... aku mengeluh... mmg dlm hati aku merindukan pelukan.... sentuhan... kasih sayang dia.. namun aku berdegil mengatakan aku tidak rindu.... dia tetap memaksa.. begitulah hubby ku.. kalau dia tidak puas dgn jawapan aku.. dia tetap akan bertanya bertalu-talu... akhirnya aku cuba menyedapkan perasaan dia bahawa aku rindu... baru terdengar ketawanya...

suami ku... kenapa hubungan kita perlu melalui dugaan sebegini... adakah ini sekadar pengajaran terhadap mu atau ini adalah ujian kepada ku sebagai isteri mu... apa daya ku lagi.. puas sudah aku bersabar dan tabah mengharungi dugaan ini.... namun dirimu.. tetap begitu rupa... masih belum berubah sepenuhnya...

Tiada ulasan: