A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Rabu, 20 Januari 2010

Kesabaran Ku Meletup Tahap Maksimum!!!

20th January 2010

2 hari aku ambik cuti pasal kes hubby aku dah terlepas lafaz cerai "AKU LEPASKAN KAU" pd mlm aku bergaduh besar dgn dia bersama perempuan sundal tu... (18 Jan 2010).. aku ingatkan mlm tu aku cuma nak suruh dia balik tapi hati aku tak puas selagi aku tak sedarkan kedua-duanya... jadi aku pegi serang perempuan sundal tu... tampar dan tarik rambutnya... tapi di halang oleh hubby aku dan dia lebih pertahankan perempuan tu daripd aku yg sedang mengandung anaknya.... di tengah2 mlm aku cari dia... dia tak pernah ambik kisah.. apa yg dia ambik kisah cuma perempuan pelacur sundal tu... itu yg dia agung-agungkan....

dan pd pagi2 itu juga dia telah lafazkan perkataan keramat itu.... mmg dia tidak pentingkan sudah lagi hubungan kami sbg suami isteri serta anak2 nya menagih kasih sayang dia... dia sanggup lupakan segala pengorbanan aku selama 8 thn lebih gara2 puki perempuan tu... nak kata aku tak layan dia.. dah terlebih layan.. tak pernah kurang.. aku dah berikan yg cukup terbaik untuk dia.. tapi apa yg dia cari pada perempuan tu pun aku tak tahu... dah berkali-kali aku tanya tapi dia cakap benda yg sama.. kami berdua sama... mana ada sama... taraf kami berbeza... itu pun dia tidak dapat nilaikan...

aku dah tak sanggup di permainkan oleh dia... aku bertekad utk pertahankan hak aku... dlm dua hari itu la aku menguruskan segala urusan.... pegi sana sini... srkg tinggal urus mahkahmah syariah lagi.. sbb IC hubby aku tidak disahkan kerana teda original utk rujukan... selepas sja dpt pengesahan.. aku berharap pihak mahkahmah dpt mempercepatkan urusan kami seblm aku melahirkan anak aku... aku masih syangkan dia demi anak2... jadi sekrg aku nak rampas balik hak2 aku yg telah dirampas... dan aku nak perempuan tu sengsara seperti mana aku sengsara... jgn dia ingat aku mengaku kalah dgn semua ini... kata2 aku yg aku luahkan pd hubby aku... bahawa CINTA AKU DI BAWA MATI... akan aku kotakan.... sampai bila2... biar mcm mana pun.. aku tetap lakukan demi anak2 aku....

aku selesaikan dulu masalah satu persatu... dan pada masa itu aku cuba tambat kembali hati suami aku lebih dr dulu.... YA ALLAH.... permudahkan lah perjalanan hidup ku....

Tiada ulasan: