A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Jumaat, 15 Januari 2010

Apa nak jadi!!!

15th January 2010

Semalam anak lelaki aku sakit... ingatkan hubby aku nak balik dan dia berjanji nak balik kerana smlm adalah turn malam aku tapi kesudahannya.. dia risaukan pula gf takut kena ambush oleh polis sbb skrg tgh buat operasi besar2an... adakah patut dia buat aku dan anak2 aku begitu... nak marah pun ada sbb dia yg berjanji.. tapi sia2 ja aku naik marah lastly... tak der kesudahan... dia lebih pentingkan perempuan drpd anak2nya.. dia akan lakukan seperti mana dia lakukan pada x-wife dan anak2 dia...

skrg dlm fikiran aku.. aku nak biarkan sahaja selama mana dia nak buat aku mcm tu... skrg aku nak enjoykan diri bersama anak2 aku... aku tak sabar menantikan hujung bulan... pergi merehatkan diri di tempat yg boleh menenangkan diri aku... lari dr segala masalah walaupun untuk sekejap sahaja...

bukan aku tak nak pertahankan perhubungan ini tapi aku uji sejauh mana dia betul menyayangi aku dan anak2 aku... skrg aku jalankan tanggungjawab aku sebagai isteri tapi dalam masa yg sama aku cuba abaikan perasaan marah aku dgn kelakuan dia.... mmg la sakit ati tapi aku akan cuba kuatkan semangat demi anak2 aku... kalau dia masih fikirkan pengorbanan aku selama aku bersama dia lebih dr 8 thn lebih... alhamdulillah... tuhan dengar doa aku.. tapi dia masih buat tak tahu.. nak berseronok sahaja... dgn cinta baru dia... biarlah... bukan aku nak bersubahat.. tapi aku tak larat nak bergaduh akhirnya takder penyelesaian... demi anak aku shasha dan haiqal.. aku cuba untuk tidak ungkit segala apa yg dia lakukan....

anak aku si shasha pun dah pandai mengadu... biarlah babahnya tdk balik.. kalau pun balik... babah nak gaduh dgn mama... mendengar kata2 anak aku... tersentuh hati aku.. dan aku berjanji pada dia yg aku akan cuba tidak bergaduh dgn babahnya.. insya allah... kuatkan lah semangat ku... semoga perasaan dan hati anak2 aku tidak terluka... aku tidak mahu mereka menjadi seperti anak2nya yg lain.. hidup tidak tentu arah... ada mak bapak pun tidak pedulikan kebajikan mereka... panjangkan lah umur aku supaya aku dpt melihat mereka membesar dgn sihat dan pintar...

Please be strong LINDA... u still got ur child to take care...they need you to survive....

Tiada ulasan: