A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Isnin, 11 Januari 2010

Akhirnya DIA kembali!!

11 January 2010

Akhirnya hubby aku kembali kepangkuan asal ku walaupun belum 100% dia boleh lupakan perempuan tak sedar diri tu.... namun aku gembira kerana dia sudah pulang kerumah.. I'm happy dan rasa kekok bila dia tidur di sebelah aku semalam... kerana terlampau gembira sehingga ingin melelapkan mata pun susah.... macam tidak di sangka hubby yang aku sangka akan hilang dari sisi aku akhirnya tidur bersebelahan dengan aku... beberapa minggu hanya tidur bertemankan anak2 tapi kali ini perasaan ku sudah berbunga-bunga cinta kembali...

Perempuan yg tak sedar diri sangka dirinya tu lawa... sudah dapat dibuktikan dia tidak pregnant.. bagusla... hubby aku berjanji untuk meluangkan masa lebih di rumah.. itu kata dia... tapi aku tetap pastikan dia berada di samping aku.. kali ini aku harus berjaga-jaga bukan demi aku tapi demi kepentingan anak2 aku.... dengan keadaan aku berbadan dua.. aku tak boleh nak harapkan kakak yg cuma pentingkan diri... aku juga nak pastikan yg hujung bulan Jan ini aku tetap pindah keluar dr rumah tu... biar pun duduk menyewa bilik.. aku rela... yg penting aku keluar dr rumah yg semakin hari semakin sesak nafas aku tinggal disana... bukan kerana ingin bermusuhan tapi cuba mengelak menjadi perkara berlanjutan teruk..

Tahun 2010 ini banyak azam yg aku harus tunaikan dan laksanakan... walaupun susah mcm mana... aku tetap kuatkan hati dan semangat untuk tunaikan dan laksanakan... INSYA ALLAH!!!

Tiada ulasan: