A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Selasa, 12 Januari 2010

Bertahan Sabar

12 January 2010

Rupa-rupanya... hubby aku blum rasmi memutuskan relationship dgn perempuan itu.. ermm... apa lagi yg perlu aku lakukan... tapi.. syukur juga dia skrg sudah mau pulang ke rumah... mmg aku marah dulu pun kerana dia jarang balik ke rumah... mana2 pun isteri kalau suami tidak pulang ke rumah beberapa hari mesti ada perasaan marah... cemburu... sakit hati... bukan la kerana dia nak buat perkara "oye-oye" tu... cuma kita merasakan dia tidak mengambil berat terhadap diri kita... walau apa pun kita lakukan utk dia tak pernah dia rasa cukup.... ada kekurangan... itu yg sentiasa membuat perasaan sorg isteri bercampur baur... adakah dia masih sayang... masih cinta... masih lagi mengambil berat....

Tapi aku kena terima kenyataan bahawa kasih sayang suami aku sudah terbahagi dua.... cuma aku harap kasih sayang dia terhadap aku lebih dr perempuan tu.... skrg aku nak pasang strategi menawan hati suami aku kembali....

Smlm aku bertanyakan soalan terhadap hubby aku... Andaikata.... perasaan sayang & cinta aku tiada sudah terhadap dia.... relakah dia lepaskan aku sekiranya aku tak sanggup lagi hidup bersama dia... namun demikian... kami bole berkawan seperti biasa demi anak2.... soalan aku tergantung begitu sahaja tanpa jawapan.... seakan-akan dia takkan lepaskan aku.... aku tahu hubby aku sayangkan aku.... tapi kadang2 sampai bila perasaan sayang itu akan bertahan sedangkan org yg berkahwin bertahun-tahun... umur sudah meningkat pun ada yg berpisah.... ini aku yg baru nak masuk tahun ke-5 perkahwinan tidak termasuk musim perkenalan kami....

Sekarang apa yg perlu lakukan.. bersabar demi anak2.. demia perasaan sayang aku.... hanya tuhan yg tahu segala-galanya.... DOA aku terhadap dia supaya berubah seperti dulu tetap aku panjatkan kepada illahi.... semoga dirinya yg dulu tetap dlm hati aku... AMIN

Tiada ulasan: