A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Rabu, 23 Mac 2011

INTERNAL TRANSFER!!

23rd March 2011

Hari tu penuh semangat aku kunun nak memulakn bakat penulisan aku.. tapi ini dah mula nak jadi malas... hehehehehe... MALAS menguasai diri aku.... Apa2 pun... aku cuba untuk bercerita sedikit demi sedikit.. setakat mana otak ini mampu menganyam kata2 dan bait2 ayat.

Isnin lepas (21 Mar 2011).. menjadi titik permulaan aku memulakan satu cabaran baru bg memulakan satu suasana yg agak BARU bg diriku... tapi aku sahut dgn REDHA.. dan penuh keyakinan. Alhamdulillah juga... mereka masih memberikan kepercayaan kepada aku utk memikul satu tanggungjawab yg baru pd aku... Ini adalah satu CABARAN BESAR bg diri ku tapi aku sahut cabaran tersebut kerana aku SUKAKAN CABARAN ini... kerana hidup kita ini hari2 penuh dengan cabaran antara kita mampu atau tidak utk menempuhinya. Aku cukup bangga kemahiran aku digunapakai walau aku sendiri x pasti tang mana yg aku best sgt... tapi aku bersyukur kerana mereka nampak potensi aku utk melakukan kerja yg blum pernah aku buat...

Semoga apa yg aku lakukan ini diberi keberkatan dan kekuatan untuk mengharungi segala dugaan MU. AMIN!! Kepada sesiapa yg rasa diri tu bagus sgt.. ingat2 la.. sbb Allah SWT maha adil dan saksama... jgn la kerana nila setitik rosak susu sebelanga!!

Operations Dept, here i come.... TERIMALAH AKU SEADANYA!!!

Tiada ulasan: