A Piece of my LIFE!!

Segala-galanya yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku... suka duka..pahit.. manis.... sebagai pedoman untuk menjadikan aku lebih BAIK dan TERBAIK..

Rabu, 19 Februari 2014

Minggu BUSY aka SIBUK!!

Salam My Dear BLOG!!

Waduh...waduh... (aiseh! mcm nak nyanyi dangdut lak pula...) hehehehe.. well, nak story untuk minggu nie.. xder la story-mory sgt (betul ker ayat aku tu???)

Dah 2 hari berturut-turut aku sangat sibuk AKA busy 'mak jemah' tau. Dengan member sebelah pergi CUTI-CUTI MALAYSIA selama beberapa hari, so I'm LONE RANGER urus keja yang tak habis-habis asyik URGENT.. URGENT... URGENT.. (wajib kena 3 kali ok... sbb mmg banyak URGENT!!!) That's 1 reason why i'm really busy 2 days, another reason i have to answer a phone call.... Kekadang naik fed-up AKA malas pula nak angkat phone tu. Ini disebabkan kawan sorang lagi tu dah 2 hari MC.. kecian dia... takpe la.. aku kan MULTI PURPOSE STAFF... (bangga japs....)

So far, aku boleh manage urus keja2 setakat nie... mana yang boleh follow up dan settelkan.. aku try my best.... INSYA ALLAH.... ALHAMDULLILAH.. 

Jadi.. esok dan lusa.. hope so keja teratur dan x stress lagi..... adios everybody...


sekadar gambar hiasan



KERJA DENGAN IKHLAS HATI!!!

Tiada ulasan: